mandag den 6. april 2015

Barnebarnstæppe nr. 4 og udsigten fra hotellet i Ålborg

 Barnebarnstæppe nr. 4.
 Færdigt og afleveret til ældste barnebarn, Tobias.



Nu skulle man måske tro, at jeg var lidt træt af at hækle tæppper 
-Men - næh nej. 
Jeg er straks fortsat på endnu et tæppe, som jeg har speedhæklet på hele påsken, med den konsekvens at mine "hækle-muskler" er noget ømme og overanstrengte.                                                                                                                   




Min ferie sluttede egentlig en dag for tidligt. 
Jeg er kommet til at lægge en dag på kontoret i Ålborg tidligt tirsdag morgen, uden at tænke på, at jeg så måtte hjemmefra allerede mandag eftermiddag.
Men måske er det meget godt for mine hæklearme, at ferien er slut og at jeg nu sidder med denne udsigt, på mit hotelværelse i Ålborg uden mit hækletøj :-)





11 kommentarer:

  1. Nej hvor flotte tæpper du hækler. Det er nogle heldige børnebørn der får sådan et helt personligt tæppe. God bedring med hæklemusklerne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Børnebørnene er glade for deres tæpper. Og mine hæklemuskler har vist taget længerevarende skade. De er ømme endnu :-)

      Slet

  2. Sikke fantastiske tæpper du hækler, til dine meget heldige børnebørn.

    God bedring med dine hæklemuskler.

    SvarSlet
  3. De er så flotte dine tæpper og jeg kan kun gentage - meget heldige børnebørn :-) Det må næsten være Hotel Hvide Hus du har resideret på, så vidt jeg kan se fra udsigten :-) God bedring med musklerne - lidt strikkeafveksling kan anbefales :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Det er Hotel Hvide Hus der er min faste residens i Ålborg. Udsigten er absolut den største fornøjelse ved at være på hotellet ofte.

      Slet
  4. Jeg kan kun gentage, hvad andre har skrevet. Hvor er dine tæpper flotte og det med de ømme muskler, kender jeg godt. De opstår ofte her, hvis jeg har kartet uld for længe. Derfor er det dejligt at have strikketøj liggende, at kunne skifte over til.
    God bedring med de ømme muller.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er første gang, jeg i den grad har misbrugt mine hæklemuskler, tror jeg. Jeg er gået over til strikketøjet igen.

      Slet
  5. Flotte og elegante. Lækre farver.

    SvarSlet
  6. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    SvarSlet