fredag den 8. februar 2013

Lækkerhedsfaktor 100

Mohairgarnet, som min veninde købte til mig er blevet omsat til sjal og lillebitte babyvest.

Min veninde plejer ikke at bruge sjaler/tørklæder, men mon ikke hun kan bruge det her en forårsdag på altanen? 




Fakta
Garn: Mohair 
Købt hos: Enghavelund Gårdbutik
Opskrifter: Sjal med kongelig kant fra Rasmilla og Vest med perlemønster fra All you knit is love
Pinde: 4 mm til sjalet og 3 mm til vesten
Forbrug: lidt over 150 g til sjalet og lidt under 50 g til vesten. 
Bemærkninger: Bare meget, meget lækkert garn.

6 kommentarer:

  1. Jeg har heller aldrig brugt sjaler - før jeg begyndte at strikke altså. Mon ikke din veninde bliver superglad for det smukke, bløde sjal?

    SvarSlet
  2. Hun blir nok riktig glad for det superlekre sjalet. Det blir nok brukt flittig.

    SvarSlet
  3. Det ser godt nok meget delikat ud, og lækkert! :)

    SvarSlet
  4. Hun bliver da omvendt til total sjalsbruger.

    SvarSlet
  5. Uha, det ser lækkert ud - jeg kan næsten mærke det herude bag skærmen :-)

    Hvor er dine små Smilla-kjoler blevet fine - og tak for tippet om, at de er lidt små i str.

    SvarSlet
  6. 2 søde projekter, garnet ser vildt lækkert ud. Hvis det var mig ville jeg gå med det sjal altid.

    SvarSlet