torsdag den 14. februar 2013

En rød ræv og en blå ræv


Garnrester, et nøgle her og et nøgle der, hober sig op.
De må kunne bruges.
Jeg har hækleplaner - amigurumi-figurer - må kunne glæde nogle børnebørn og nedbringe lageret af smårester. 
Men jeg kunne lige huske, at jeg havde set en meget fin ræv hos Strikkefåret og en henvisning til en let opskrift hos Slagtenhelligko satte mig igang med et par halstørklæde-småræve.



Fakta
Garn: Uld og strømpegarn fra restekassen
Pinde: 3,5 mm
Opskrift: hos Slagtenhelligko
Forbrug: knap 50 g til en ræv

5 kommentarer:

  1. Sikke et par skønne ræve, dem vil jeg da huske, når jeg griber til restelageret

    SvarSlet
  2. - og helt uden at slå et dyr ihjel! Hvor er de bare søde, den skal helt sikkert gemmes ;)

    SvarSlet
  3. Så kan man da få en ræv bag øret he, he. De er superfine.

    SvarSlet
  4. Dine ræve er også blevet fine og så er de jo hurtige at strikke
    Tak fordi du linker til min side :)

    SvarSlet
  5. Hvor er de sjove :-) Der er jo en helt særlig tilfredsstillelse i af få garnet brugt til sidste stump :-)

    SvarSlet