torsdag den 29. december 2011

Nu skal der også strikkes voksen-strik

Jeg er stadig igang med at strikke babytøj til en lille ny i den bornholmske del af familien. MEN nu skal der også strik til mig på pindene!

Jeg er meget begejstret for mangefarvet, hønsestrik-agtigt strikketøj, men ligeså fint synes jeg det er med flot designet strukturmønster. Jeg har længe set på Design Clubs modeller.

Min mand synes (selvfølgelig) at jeg har en masse garn liggende, som jeg kan gå i gang med. Men det har de fleste mænd, som bekendt, ikke forstand på, så nu skal jeg igang med denne her.



Har lige bestilt og glæder mig til pakken ankommer:-)

5 kommentarer:

  1. Ih, jeg er også helt vild med Skrå Rib - glæder mig meget til at se den her hos dig!

    Ja, mon ikke langt de fleste strikkende kvinder har fået en kommentar eller tre fra mændene om at "du har da masser af garn liggende"........ Javist, men måske skal jeg gå i værkstedet og tælle min mands "værktøjs-dimser".....

    SvarSlet
  2. Sikke en fin model du har valgt - den kan jeg også rigtig godt lide!

    SvarSlet
  3. He-he, det der med at tælle min mands "værkstøjs-dimser" - det har jeg da glemt at man kan gøre:-)

    SvarSlet
  4. Den er så flot, jeg glæder mig til at se din.

    SvarSlet
  5. Flot model du har valgt. Jeg er ret fascineret af Design Clubs modeller, de er anvendelige, geniale i design, og så er garnet lækkert. God fornøjelse:-)

    SvarSlet