lørdag den 22. juni 2013

Follow my blog with Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Tjek,gør jeg allerede,skulle jo nødig gå glip af noget :))

    SvarSlet
  2. Tak, og jeg har også fået flyttet "mine" blogs over på Bloglovin - håber jeg.. Men hvordan får jeg Follow my blog - over i siden af bloggen??

    SvarSlet
  3. Det gør jeg da så bare lige :)

    SvarSlet
  4. Hold da op Susan din stakkel. Det er frygteligt med sådan nogle møl angreb. Jeg har selv oplevet det i en trøje engang, virkelig klamt.

    Jeg opbevarer alt mit garn i lukkede plastkasser, som ingen møl kan få adgang til. Selv det jeg har i strikkekurven er pakket i plast, når der ikke strikkes på det. Jeg har rigtig meget uld og skal ikke risikere noget igen. Uldgarner i dag er ikke mølbehandlede, som de var i gamle dage.
    Det siges at uldmøl ikke kan fordrage cedertræ og at det derfor er en god ide, at have cedertræ liggende i skabe og skuffer, hvor der opbevares uldtøj. Jeg håber du får held med at bekæmpe angrebene. De forskellige firmaer, der bekæmper skadedyr har ofte god information på deres hjemmesider, måske kan du hente hjælp der.

    Det er en supersød lille babysag, du har strikket.

    SvarSlet